fredag 29 mars 2013

Fabulösa Fredag

Det är lite trögt med det häringa bloggandet. Men en fredagslista måste jag väl ändå kunna åstadkomma.

Är tacksam och glad för följande

* Mamma och Pappa!

* Att jag trivs med att plugga engelska. Och dessutom är rätt bra på det, om jag får säga det själv.

* En rolig och spännande framtidsplan som jag hoppas kommer att fungera bra. (Återkommer om det senare i vår)

via
* Våren börjar komma. Verkar det som. I alla fall korta stunder.

* Jag ser fram emot dagens middag. Vi köpte världens bästa kryddblandning i Khan Yonis (Palestina) och ska laga kyckling med den. Mumselimums.

* Är peppad inför en massa projekt jag har i huvudet. Pysselgrejer ni vet. Sådant som jag ALDRIG kommer mig för att visa i bloggen. (Ska försöka bättra mig.)

* Jag har yogat i veckan. Visserligen har jag legat av mig, blivit sjukt stel och fick träningsvärk och kände mig som en hundraåring efteråt. Men jag har i alla fall yogat.

Inga kommentarer: