lördag 2 juni 2012

Fabulösa

Ingen fredagslista förra veckan och ingen igår. Men tacksam är jag i alla fall. Just nu främst över detta:

* Mannens knä-operation igår gick bra.

* Min familj är bäst!

* Ett paket som vi skickade hann fram till Canada innan mottagaren reste iväg till Libanon. Hurra för postgången!

* Om jag inte måste göra om något är jag nu färdig med terminens skolarbete.

* Det innebär att jag kan projektera med annat mycket mer. (t.ex. sy)

* Och läsa vad jag vill.

* Jag städade balkongen och tänkte att jag skulle behöva en matta för att det skulle bli fint. En stund senare gick jag ut i soprummet och hittade en i perfekt storlek som någon vänlig själ lämnat där vid sidan där folk lämnar hela saker som andra kan få ta om de vill. Det här är andra gången jag hittar EXAKT vad jag behöver i soprummet. Förra gången var jag i behov av en gardinstång.

Inga kommentarer: