tisdag 2 april 2013

Istället

Jag är trött idag. Istället för att sova igår kväll, eller rättare sagt natt, för klockan blev två, så kan man utreda vad man åt till middag och lunch under två veckor för flera månader sedan. Det är inget jag rekommenderar och det är heller inte helt normalt, men det var vad vi gjorde jag och mannen. Mitt i natten satt vi där med en kalender och funderade vad och hos vem vi ätit alla dagar vi var i Palestina. Till exempel åt vi någon form av haj den fjärde januari. (Ingen utrotningshotad hajsort hoppas jag.) (Jättegott förresten.)

Nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra med den här kunskapen (om man nu kan kalla det så) men det känns bra att ha den.

Här borde jag egentligen klistra in ett foto av mat, men konstigt nog har jag inga matbilder från resan. Detta trots att mannen brukar fotografera sin mat á la värsta bloggaren.

Inga kommentarer: