fredag 23 maj 2014

Fabulösa Fredag

God morgon från en som stigit upp halv sju. Anmärkningsvärt då jag ju distanspluggar och verkligen inte behöver stiga upp så tidigt. Mannen som jobbar sover till och med fortfarande...

Jag tänkte köra en tidig tacksamhetsfredag nu eftersom jag har mycket att göra idag.

Skriva färdigt och fixa lite med dispositionen på en uppsats, måla hallen i vår lägenhet ett tredje varv för att färgen vi köpte billigt på ÖB är helt värdelös, packa saker så att vi faktiskt kan flytta i helgen, städa till här så vi slipper skämmas när Broshan kommer hem till sin lägenhet (för att hjälpa oss att flytta, så snällt!) 

I alla fall. I veckan är jag mest av allt tacksam över detta:


Lilla Abushabab har hittills utvecklats normalt och har alla armar och ben och organ på plats. Alhamdulillah!

Jag är också lite glad att det är en pojke som vi ju trott hela tiden, en flicka hade såklart varit lika välkommen, inte för det, men nu slipper jag tänka om och vänja mig vid något nytt. 

(Plus att vi har haft mycket svårare med namnförslag för flickor då vi inte alls är överens, haha)

Inga kommentarer: