fredag 6 april 2012

Fabulösa Fredag

Den här veckan gläds jag åt

* Att jag faktiskt kan läsa och skriva en del arabiska ord. Ok, att det är på bebis-nivå, men ändå.

* Min roliga familj. Min mamma hade i veckan ångest över att ha stuckit ett järnspett i en myrstack för att ta död på dem. Min pappa säljer konstiga hemmagjorda stråkar (alltså till instrument) till överexalterade schweiziskor och bygger bord av bilrattar.

* Inplanerad tjejkväll med Filippa.

* Hela min vänskap med Filli överhuvudtaget, är så glad att jag hittat henne.

* Min mans fantastiska ugnspotatisar! Mums.

* Billigt godis såhär i påsktider.

* Vi åker snart, snart till Canada.

* Kontakten med mina finisar som jag delade hus med i Madrid.

* Allt plugg jag gjort undan i veckan. Känns som att jag åstadkommit något. Också bra att några poäng rapporterats in och att en kurs alldeles snart tar slut.

* Beskedet om återbetalning i min deklaration.

1 kommentar:

BBV sa...

Din familj är hilarious!

Hörrududu, när reser ni?