måndag 5 mars 2012

Nytt

Att ha en ny och fräsch blogg är lite som att ha en ny anteckningsbok eller dagbok. Jag brukar nästan få lite prestationsångest över sådant. Speciellt när det gäller fina anteckningsböcker, då tänker jag att de måste ha ett värdigt innehåll, inte bara massa kludd. Ibland blir det så att jag inte törs skriva alls i dem just därför. Fast så kommer det förhoppningsvis inte bli med denna nya blogg. Här känns det mer som att jag har lust att skriva massor, vad det än är som faller mig in.

I bilden ses förresten några av mina fina anteckningsböcker. Tomma - förutom den med fågeln på, där jag skriver ner alla mina idéer om vad jag vill göra. Det fungerar lite som en kreativ att-göra-lista. Jag behöver en sådan har jag kommit på, annars glömmer jag bort allt jag vill göra och så blir det så rörigt i mitt huvud av att försöka komma ihåg alla idéer att jag tillslut inte åstadkommer någonting alls.

2 kommentarer:

BBV sa...

Listor är helt underbara!

Skall f.ö. boka visning på det där huset på Näs-byn. Läskigt.

BBV sa...

och förresten, my god CANADA! Förstå vad du är berest min vän!